надявам се да ви е интересно и любопитно наоколо - алтернативността не е самоцел, а по-скоро интелигентност и сетивност... за блога
I hope you find your stay here very much to your liking - the world of alternative realities is not an end in itself, but rather intelligence and sensitivity.

неделя, септември 29, 2013

Предстои:ново изследване за Дикенс и Дос Пасос (за Лондон и Ню Йорк)


Книгата е изцяло на английски и е защитената докторантура на Христо Боев (писана направо на английски). До месец по книжарниците. Ето и проекта на корицата. Скоро - повече информация за това изследване за модерния града. Познахте Лондон и Ню Йорк на корицата.
На защитата вълнуващо ми прозвуча изказването на проф. Влад, че тази теза се чете като роман, но в същото време има всички качества и достойнства на научен труд - какъвто и е.
Иначе самата защита през април бе на английски и румънски пред академични хора от Букурещ и Констанца. Приключи и втората атестация на по-горно ниво (нещо като нашия бивш ВАК).
Защитата на мъжа ми бе приключение за мен - един от малкото случаи, в които съм се гордяла, че съм от България.

линк към книгата

Няма коментари:

Публикуване на коментар