надявам се да ви е интересно и любопитно наоколо - алтернативността не е самоцел, а по-скоро интелигентност и сетивност... за блога
I hope you find your stay here very much to your liking - the world of alternative realities is not an end in itself, but rather intelligence and sensitivity.

понеделник, ноември 30, 2009

Промисъл

by diyana ivanova boeva

Някога подчертах цяла една книга със зелен молив за очи. Вероятно съм нямала друго наоколо. Впечатлявала съм се и съм “драскала” по някои от редовете. След време дадох книгата на мой приятел. Той “мина” по нея със своите зелени очи и ми каза: “Без малко да проумея как се е чувствала Татяна Ларина в библиотеката на Евгений Онегин, разбирайки истината за него по подчертаните редове…”. Разни триъгълници ми се завъртяха в очите… не любовни… Други. Нееднообразните зелени редове се сляха ведно. Как може да се изнамери истината за един човек по подчертаното? Със сигурност ненадейно. Същата “зелена” книга прочете и моя позната… отново забравих за редовете с молива за очи. Тя пък реагира: “Очите ми останаха в коментарите по полетата… очертани в тревисто зелено”. “Очертани”! Ще си избода очите, ако пак дам книгата и забравя, че там съм като осветена с прожектор в тъмното. Вероятно моментната истина за мен е прогледнала някъде и се е изкашляла дискретно.
Така и не ми остава време да видя драсканиците (имало и карикатура, така ми казаха). Може пък да се плаша от себе си. Знам ли?! Ще отложа този момент с “виждането”. Така по-дълго ще изпитвам другите, осветявайки собствената им проницателност… в прожектора на моята вътрешна стая.

Няма коментари:

Публикуване на коментар